Utah, Puerto Rico, Ice fishing and Missouri - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Florentine Aldewereld - WaarBenJij.nu Utah, Puerto Rico, Ice fishing and Missouri - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Florentine Aldewereld - WaarBenJij.nu

Utah, Puerto Rico, Ice fishing and Missouri

Blijf op de hoogte en volg Florentine

19 Maart 2016 | Verenigde Staten, Minneapolis

Heyyyy,

Ik zit nu mijn laatste blog te bekijken en realiseer me dat ik die in 2015 heb geschreven en helemaal nog geen nieuwe van 2016 heb geschreven terwijl het alweer Maart is....Oops
Is wel een goed teken denk ik dan maar, want heb het nog steeds super hier en ben super druk met allemaal leuke dingen!

Om maar te beginnen met Januari, begin Januari kwamen we terug van een weekje skiën in Utah, maar volgensmij had ik dat ook al in mijn laatste blog gezegd. En om het nieuwe jaar nog even beter te beginnen vertrokken we nog geen 3 weken daarna naar Puerto Rico voor een 'Disney Cruise' naar de Southern Caribbean. Niet verkeerd he ;) Het was dus een super groot cruiseschip in Disney thema. Niet helemaal wat ik met mijn 17 jaar oud leuk zou vinden, maar als ik dan zag dat over de helft van alle mensen over de leeftijd van 40 was en sommige groepen zelfs zonder kinderen kwamen vond ik het toch allemaal wel meevallen. Het hele Disney gebeuren was zo erg nog niet haha. Het was dus een 7-daagse trip van Puerto Rico naar Barbados, Martinique, St. Kitts, Antigua en Grenada. Allemaal super mooi en lekker warm!!

Eenmaal terug was het alweer Februari en realiseerde ik me dat ik al weer over 4 maanden naar huis ga. De laatste maanden gaan zoo snel, het is nu alweer Maart! In Februari ben ik gaan ijsvissen, wat niet eens zo koud was eigenlijk. Het was vooral heel gezellig en mensen reden zelfs met hun auto's het ijs op. Ook hadden mensen hele caravans op het ijs staan. Was super gaaf!!

Ook hebben we nog best vaak geskiet. Deze winter was blijkbaar een van de warmste winters, wat voor mij geen probleem was hehehe. Iedereen vond het wel jammer, want er was niet echt een lang ski seizoen, maar toch zijn we een weekendje naar Lutsen geweest om te skiën. Lusten is iets van 4u rijden, maar nog wel in Minnesota. Dit was super leuk. Ook zijn we nog naar ski hills geweest hier in de buurt en over een weekje gaan we een weekje naar Colorado om te skiën. Dat word ook heel gaaf!

Ongeveer twee weekenden geleden zijn we ook nog een lang weekendje naar Colombie, Missouri geweest om naar mijn mama's en mijn gastmoeder's oude college te gaan. Het was echt super leuk om te zien waar mijn "twee moeders" samen naar school gingen!! Dat weekend was super gezellig!

Voor de rest leer ik elke dag weer wat nieuws en leer ik nieuwe mensen kennen. Ook elke dag realiseer ik me hoe gaaf mijn jaar is en hoe het leuk het ook wel weer word om thuis te komen en te gaan studeren enzo. Maar voor nu geniet ik nog even van mij Amerikaanse leven hier op de High School in Minnesota.

Bedankt voor het lezen,

xoxoxoxoxox

  • 22 Maart 2016 - 18:33

    Leen Hollander:

    Lieve Floor,

    Lang niets gehoord van je Opa, maar ik hoor alles van jou via Oma en Mamma en Pappa.
    Fijn heb je het daar, je lijkt wel deel van de Cardasians (schrijf ik het goed?) familie.
    Al die reizen en avonturen, noch wat spannender dan je moeders tijd in Amerika.

    We gunnen het je graag, geniet en haal alles er uit wat er in zit straks moet je weer werken en komen de meer serieuzere zaken aan bod.
    We missen je natuurlijk wel maar zijn blij voor jou,

    veel liefs van Opa

  • 22 Maart 2016 - 18:36

    Opa:

    Lieve Floor,
    Mooi reisverslag. Dag schat, Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florentine

Actief sinds 10 Maart 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 3244

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn avontuur naar the USA

Landen bezocht: