Eerste dagen - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Florentine Aldewereld - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Florentine Aldewereld - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Florentine

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Minneapolis

Daar ben ik dan, in Minneapolis USA. Minneapolis ligt in de staat Minnesota waar het in de zomer warm is en in de winter koud, heeel koud.
Woensdag middag vloog ik vanaf schiphol naar ijsland en vanuit ijsland ging ik door naar Minneapolis. Rond 18.00 local time was ik hier en was Stacey, mijn gastmoeder, er met de kids. Ik heb vier gastzusjes en broertjes, 3 meiden en 1 jongen. Allemaal jonger, super gezellig!

Het is de hele dag druk want iedereen heeft zijn dingen die die moet doen. Zoals vandaag, mijn 3de hele dag hier, zijn we vanaf vroeg naar the barn geweest waar Sophie, een van de kids, haar horse show had. Daar zijn we met ze allen heen geweest behalve de jongens, die gingen de boot ophalen ergens om hem naar the lake house te brengen. We gaan namelijk vanmiddag naar de familie hun lake house om daar een nachtje te slapen en dan gaan we overmorgen door naar de kampeerplek waar we met de meiden en Stacey's zus en haar dochter gaan kamperen voor 2 nachtjes.

Mijn eerste dagen hier zijn heel druk geweest en ik had ook nog geen wifi dus vandaar dat ik ook nu pas iets schrijf. Ik heb het hier super naar mijn zin! We zijn al naar de grootste candystore van Minnesota geweest, zoooo veel snoep! Zelfs NL snoep, we hebben drop, hagelslag en tompoucen gekocht. Iedereen vind ze heerlijk hier!

Ik zal nog zeker blogs schrijven over mijn avontuurtjes hier! En als je ze via de mail wilt ontvangen kan je volgensmij je e-mail in een mailinglijst zetten. Ook kan je berichtjes achterlaten dacht ik.

Talk to you later,
Floor

  • 08 Augustus 2015 - 23:55

    Astrid:

    Heerlijk om te lezen!! Veel plezier met kamperen!! X mam

  • 08 Augustus 2015 - 23:57

    Kletsie:

    hi zusje
    ik ben blij dat je het leuk hebt!
    we hopen snel weer iets te horne op de blog

  • 09 Augustus 2015 - 00:06

    Carine:

    Goed te horen Floor. Volgens mij geniet je nu al met volke teugen! : ). Heel leuk om je verhalen te lezen. Geniet ervan! Liefs Carine

  • 09 Augustus 2015 - 00:06

    Ingrid:

    Hè Floor, goed te lezen dat je het Naar je zin hebt! Blijf schrijven!!!

  • 09 Augustus 2015 - 00:06

    Ingrid:

    Hè Floor, goed te lezen dat je het Naar je zin hebt! Blijf schrijven!!!

  • 09 Augustus 2015 - 00:08

    Ingrid:

    Hè Floor, goed te lezen dat je het Naar je zin hebt! Blijf schrijven!!!

  • 09 Augustus 2015 - 01:17

    Tjalling:

    Top dat je een blog schrijft! Veeel plezier met kamperen en doe iedereen de groeten. X

  • 09 Augustus 2015 - 01:18

    Willemijn:

    Lieve Floor, fijn dat je goed aangekomen bent. Wat heb je het al druk. Geniet er van. Ik zie uit naar je volgende blog!! Dikke kus

  • 09 Augustus 2015 - 02:06

    Ragna:

    Leuke blog Floor!

  • 09 Augustus 2015 - 02:19

    Olga:

    From north of the border! Have fun and happy camping, Floor.
    xo

  • 09 Augustus 2015 - 08:07

    Josée:

    Sounds like a blast !!!! Never a dull day in this family it seems.... Enjoy it all. Summer is short compared to winter in Minneapolis (like Rochester!!).....Looking forward to hear about lake house and camping. Liefde uit Zuid Afrika

  • 09 Augustus 2015 - 08:13

    Sophie:

    Inderdaad heel leuk om te lezen, ben benieuwd naar alle verhalen die nog komen!!!

  • 09 Augustus 2015 - 08:18

    Margot:

    Floor, wat leuk zo'n blog. Schrijf maar regelmatig dan kunnen we mee genieten van jou avonturen daar! Hoe ging de overstap op Reykjavík?

  • 09 Augustus 2015 - 08:20

    Joke Van Den Bersselaar:

    Het begin van je avontuur klinkt al super Floor!!X

  • 09 Augustus 2015 - 09:36

    Isa :

    Goedzo flora. Klinkt als een druk programma, let op anders ben je zo 15 kilo zwaarder!

  • 09 Augustus 2015 - 09:58

    Justin:

    Top floor!! Leuk verslagje

  • 09 Augustus 2015 - 21:35

    Wendy:

    Super leuk! Heel veel plezier. Leuk om op de hoogte te zijn van je avonturen.
    Goede adidas sneakers trouwens... is dat de nieuwe collectie?
    X Wendy.

  • 12 Augustus 2015 - 10:27

    Marlot:

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal al mee maakt! Veel plezier en maak er een leuke tijd van! Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! Xx

  • 12 Augustus 2015 - 23:09

    Rieneke:

    Lieve Floor. Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt! Fijn dat je zo'n gezellige hostfamily hebt. Laat de avonturen maar beginnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Florentine

Actief sinds 10 Maart 2015
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 3239

Voorgaande reizen:

10 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn avontuur naar the USA

Landen bezocht: